Meriturvapäivä

Kuva Sami Lindroos

Meriturvapäivät v2024!

Kevään Meriturvapäivät jatkuvat taas. Tule Meriturvaan testaamaan tekniikkasi ja varmistamaan että laitteet ovat kunnossa kesää varten.

Meriturvassa on uusittu teräspintainen allas. Ohjeena on varoa painovöiden ja pullojen kanssa pintoja, joten ollaan varovaisia. Painovyötä ei saa pudottaa pohjaan, ellei painoja ole suojattu jotenkin.

Tervetulleita ovat LUSilaisten lisäksi myös muiden seurojen tai seuraan kuulumattomat sukeltajat.

Päivämäärät:
  30.3.2024 klo 10-14
  14.4.2024 klo 10-14
  27.4.2024 klo 10-14
  (28.4.2024 klo 10-14)

Huom! Jokaiseen tapahtumaan ilmoittautuminen avautuu ennen tapahtumaa ja jokaiseen täytyy ilmoittautua erikseen!

Ohjeet Meriturvan sukellustapahtumaan

OSALLISTUMISMAKSU

Laitesukeltajat 25€ ja vapaasukeltajat 12€.
LUS:in ja Calypson -jäsenille laitesukeltajat 20€ ja vapaasukeltajat 10€.
Kaikki norpat 5€.

Maksa tilille:
Saaja: Lohjan Urheilusukeltajat ry
Tilinumero: FI51 5236 0440 0455 11
Viitenumero: 995 063

MUISTA
käyttää viitettä, jokaisella meriturvapäivällä on oma viitenumero!

Muut maksumuodot: Epassi, Smartum, EasyBrake ja Edenred.

Ota kuitti mukaan tapahtumaan!

AIKATAULU

Huom! Meriturvaan voi tulla klo. 10:00 lähtien valmistautumaan sukellukselle. Altaaseen pääsee klo. 11:00 ja altaasta poistutaan viimeistään klo. 13:00. Tilojen on oltava tyhjät klo. 14:00 mennessä.

MERITURVAAN TULO

Osoite Rajapartiokaari 6, Lohja (Meriturvan sivuilla ajo-ohje)

Suosittelemme mahdollisimman paljon käytettäväksi kimppakyytejä.

Meriturvan edessä on käytössäsi parkkipaikka, minkä oikeasta päädystä sukellusvarusteet kannetaan sisään tallista tai sen vasemmalla puolella sijaitsevasta ovesta.

Ulkokengät jätetään merkityille paikoille tai viedään pukuhuoneeseen

TOIMINTA SISÄLLÄ

Sisällä ei saa liikkua likaisilla kengillä koska kura leviää märällä lattialla.

Tuo mukanasi jonkinlainen alusta minkä päälle voit laskea ainakin pullot.

Märkkärisukeltajat voivat vaihtaa varusteet pukuhuoneessa tai suihkutilassa.

Kuivapukujen käsittely onnistuu hyvin allasalueella.

Altaan reunalta tai varusteaulasta valitaan oma tila omille laitteille. Omat varusteet kannattaa nimetä.

Vaatteet ja henkilökohtaiset tavarat voidaan jättää myös lukittuun kaappiin pukuhuoneessa. Miehille ja naisille on omat pukuhuoneet, käytössäsi on myös suihku ja sauna.

SUKELTAMINEN

Ellei luokituksesi on vähintään CMAS P2/P3 tai vastaava, tapahtuu sukeltaminen Meriturvassa pareittan tai triona. Jos tulet tapahtumaan yksin, niin sukellusseuraa löytyy varmasti paikan päältä.

Ilmoita veteenmenosi ja pintautumisesi kirjurille.

TURVALLISUUS
Tapahtumassa on paikalla ensiaputaitoinen henkilö. EA-pisteestä löytyy hapenantolaite, defibrillaattori, sidontatarpeita ja elvytysmaski.

Altaan reunalla on näkyvillä turva- ja pelastusohjeet. Perehdy niihin paikan päällä!

PULLOTÄYTÖT
Meriturvassa ei voi täyttää pulloja. Huomioi tämä ja varaa riittävä määrä ilmaa sukellukselle.

MUUTA

Siivoa itse omat jälkesi, pidetään paikat siistinä.
Talon on oltava tyhjä tapahtuman loppuaikaan mennessä.

Ilmoittautuminen

Huom! Kuhunkin Meriturvapäivään ilmoittaudutaan erikseen ennen tapahtumaa.

Nyt ilmoittaudutaan: Meriturvapäivä 30.3.2023 klo 10:00-14:00

Olen kouluttaja ja tuon mukanani oppilaita

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.